Administratief & Commercieel Bediende
Bright Plus
GENK
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor onze klant, een super stabiel bedrijf gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een Administratief & Commercieel Bediende met technische affiniteit (outdoor vormgeving).

Binnen het bedrijf ben jij verantwoordelijk voor het verwerken, klasseren en archiveren van de orders. Hiernaast leid je de klanten ook rond in de showroom en informeert hen over de prijzen en productspecificaties.

Je neemt een ondersteunende rol op jou in een fijn team. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf in te werken in het bedrijf en je te verdiepen in het product, daarna kan jouw functie nog enorm veel kanten uit! Samen ontdek je wat jou het meest aanspreekt en waar jouw talenten liggen.

Jouw takenpakket bestaat uit twee soorten verantwoordelijkheden, namelijk :

Administratieve taken :

  • Je verwerkt orders in het administratief pakket ter ondersteuning van de keyaccounts. Dit gebeurt in een eigen ontwikkeld softwarepakket en in AdSolut.
  • Bovendien hou jij je ook bezig met het telefoon- en mailverkeer, klassement,
  • Je controleert lever- en bestelbonnen en werkt nauw samen met de technische dienst zodat geen informatie verloren gaat.
  • Je bouwt een kennis op van de profielen en de productietechnieken om elk dossier zo correct mogelijk te verwerken.
  • Servicegerichte taken :

  • Je staat in contact met particuliere klanten die het bedrijf bezoeken, bellen of mailen om de basisproducten van hun gamma toe te lichten.
  • Jij fungeert als informatiepersoon en volgt eventuele verkopen verder op.

  • Je onthaalt klanten (zowel particulier als B2B) en verstrekt de nodige informatie.
  • Profiel

    Als Administratief & Commercieel Bediende voldoe jij aan volgende criteria :

  • Je beschikt over een bachelordiploma.
  • Geen ervaring of een korte eerste werkervaring is voldoende.
  • Je werkt vlot met MS Office. Kennis van Adsolut is een plus maar geen must.
  • Je drukt je vlot uit in het Engels en het Frans.
  • Je bent positief ingesteld, leergierig, teamgericht en service minded.
  • Ben je commercieel ingesteld en help je klanten met plezier verder? Yes, staat helemaal op je lijf geschreven.
  • Beschik jij over wat technische affiniteit? Zeker een plus en anders krijg je dankzij on the job training een snelle introductie.
  • Je kan snel opstarten.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Administratieve dossiers samenstellenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersEen boodschap noteren
  • Persoonsgebonden competenties

  • Klantgerichtheid
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Zelfstandig werken
  • Samenwerken als hecht team
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Aanbod

  • Je komt terecht in een fulltime functie waar een open communicatie heerst binnen een familiale sfeer.
  • Drukte betekent niet dat er niet gelachen kan worden! Collegialiteit staat centraal.
  • Je werkt fulltime en bouwt 12 extra verlofdagen op! In totaal heb je dus 32 verlofdagen. Enkele weken liggen vast maar je hebt nog ongeveer 7 dagen vrij in te zetten.
  • Tijdens het onboardingsprocess word jij snel opgeleid en zit jij samen met 4 toffe collega’s.
  • Teambuildings zijn zeker geen uitzondering! Minstens 2x per jaar trekken jullie er samen op uit.
  • Wat jij graag doet, is voor onze klant van groot belang en doorgroeimogelijkheden zijn zeker mogelijk.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier