BEDIENDE ORDERADMINISTRATIE (M/V)
Over Ago
Nieuwpoort
16 dagen geleden

Functieomschrijving

Voor onze klant regio Nieuwpoort zijn wij op zoek naar een administratief medewerker aankoop. Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van het totale ordertraject (van bestelling tot facturatie).

Bovendien onderhoud je telefonisch contact met klanten in zowel het Engels als Frans. Daarnaast coördineer je de klachten en beheer je het klassement.

Vereisten

Je bent bereid te werken in een rotatiesysteem (ene week opstart om 07.30u en andere week 08.30u / 09u). Je hebt ook een grote flexibiliteit aangezien het einduur afhankelijk is van de productie.

Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels. Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken.

Je bent administratief en IT vaardig, Word en Excel kennen voor jou geen geheimen.

Talen

  • Je hebt kennis van het Nederlands
  • Je hebt kennis van het Frans
  • Je hebt kennis van het Engels
  • Aanbod

    Je krijgt een boeiende functie met heel wat uitdagingen, een grote verantwoordelijkheid en ruimte voor autonomie.

    Na een geslaagde interimperiode volgt een vast contract.

    Rijbewijs

    Wenst u meer info over deze job?

    Neem dan contact op met één van deze kantoren : Veurne

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier