Directeur woonzorgcentrum
ARMONEA
Antwerp, BE
1 dag geleden
source : Zorgjobs.be

Je job

Je draagt de verantwoordelijkheid voor het volledige beheer en de organisatie van een vestiging van armonea. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie.

Je bent verantwoordelijk voor :

Peoplemanagement

  • samen met je team van afdelingshoofden (head care, head hospitality, head administration) ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een team van 50 tot 130 medewerkers
  • je voert een efficiënt personeelsbeleid en staat in voor o.a. rekrutering, functionerings -en evaluatiegesprekken, ontwikkeling, retentiebeleid
  • Kwaliteit

  • je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorgprocessen en de dienstverlening
  • je neemt ook actief deel aan de optimalisatie van het kwaliteitsbeleid
  • Financieel beheer

  • je staat in voor het opstellen, verdedigen en opvolgen van de budgetten
  • je analyseert en interpreteert maandelijkse resultaten en volgt deze op. Je rapporteert die naar je regio manager
  • in samenwerking met de financiële afdeling werk je mee aan de optimalisatie van de financiële resultaten
  • Planning en organisatie

  • je leidt en organiseert de diensten en neemt initiatieven voor eventuele optimalisatie
  • Communicatie en PR

  • je bent verantwoordelijk voor het imago van je vestiging
  • je staat open voor vragen van bewoners, familieleden en je medewerkers
  • je legt actief contacten met verschillende instanties (gemeenten, seniorengroeperingen, ziekenhuizen )
  • Regelgeving

  • je past de geldende wet- en regelgeving correct toe
  • met ondersteuning van onze overkoepelende diensten volg je de nieuwe ontwikkelingen op en houd je op deze manier je kennis actief
  • Profiel

  • je hebt een bachelor- of masterdiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring
  • hebt minstens 5 jaar ervaring in een operationele managementfunctie waarbij je leiding hebt gegeven aan grotere groepen van medewerkers
  • je bent in staat je team dagelijks te enthousiasmeren en motiveren
  • je hebt ervaring met algemeen financieel beheer
  • je bent sterk in analyseren en kan beslissingen nemen
  • je bent sociaal ingesteld en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden
  • je hebt sterke organisatorische en probleemoplossende vaardigheden
  • je bent mobiel ingesteld en flexibel naar plaats van tewerkstelling in de provincie van Antwerpen
  • Ervaring in de zorgsector
  • Aanbod

  • een uitdagende job in een toekomstgerichte sector
  • een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen (firmawagen, bonus, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering )
  • een opleiding op het terrein bij aanvang van de functie
  • professionele ondersteuning van onze overkoepelende diensten (aankoop, HR, communicatie, Legal...)
  • interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden bij de grootste onafhankelijke speler in de seniorenzorgsector
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier