Medewerker contactcentrum
Syntra West
SINT-MICHIELS
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Een tevreden klant vormt de basis van onze organisatie en daar help jij elke dag aan mee. Samen met jouw team zorg je voor tevreden klanten voor onze merken Syntra West (www.

syntrawest.be) , SBM (www.sbm.be) en Escala (www.escala.be).

Via diverse kanalen, telefoon / mail / website / chatfunctie, neemt de klant contact met ons op en sta je de klanten te woord via deze diverse kanalen.

Je beantwoordt info aanvragen, begeleidt klanten bij hun inschrijving, helpt bij vragen over hun factuur, schakelt de klanten door naar een intern nummer, Kortom, een gevarieerd takenpakket waarbij je telkens het eerste aanspreekpunt bent voor de klant en zorgt voor een correcte verwerking van de klantencontacten.

Je commerciële skills zet je ook in bij het ondersteunen van het marketing en sales team bij uitgaande commerciële acties.

Daarnaast beheer je een eigen klantenportefeuille waarbij je commerciële contacten onderhoudt met bedrijven en organisaties.

Je toont bereidwilligheid om mee in te staan voor de goede dagelijkse werking van het contactcenter en bent bereid te werken met een flexibel uurrooster.

Het contactcenter is bereikbaar op ma-do van 8u tot 19u30 en op vrij van 8u tot 16u.

Profiel

Wat wij zoeken in jou :

  • Een klantgerichte houding
  • Flexibel gedrag, zowel naar werk als uurrooster toe
  • Commercieel administratief talent
  • Een teamplayer
  • Een vlotte gebruiker van MS office.
  • Een goede beheersing van het Nederlands en een basiskennis Frans.
  • Je deed bij voorkeur reeds ervaring op in een contactcenter of in de verkoop.

    Je kan je identificeren met onze bedrijfswaarden : samenwerken, ondernemingszin, resultaatgerichtheid, innovatie / creativiteit en klantgerichtheid.

    Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Persoonsgebonden competenties

  • Omgaan met stress
  • Commercieel zijn
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Aanbod

    Wij bieden jou een boeiende functie met ruimte voor initiatief en permanente ontplooiingsmogelijkheden in een aangename bedrijfsomgeving.

    Bij indiensttreding krijg je een gepersonaliseerd opleidingsplan.

    Je krijgt bij ons een contract van onbepaalde duur waarbij je kan rekenen op een marktconform loonpakket aangevuld met extralegale voordelen.

    Je krijgt jouw bureau in Porta Magna, het innovatie- en kenniscentrum van de groep Syntra West (Spoorwegstraat 48 8200 Brugge).

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier