Fulfillment Coordinator - SME LE Product Delivery Fulfillment.1 (TN)
Telenet
Antwerpen, Belgium
2 dagen geleden

Basisdoelstelling

Een Order Fulfillment Coördinator heeft een ruim takenpakket dat hoofdzakelijk bestaat uit het begeleiden, ondersteunen, controleren en / of processen van taken, activiteiten en procedures a.

d.h.v. een gedegen technische bagage, teneinde de interne en externe klant of partner zijn gevraagde product of service op klantvriendelijke, technisch haalbare wijze en binnen de gevraagde deadline mee te helpen opleveren.

Tevens is hij / zij het aanspreekpunt voor verschillende supporterende afdelingen binnen Telenet Business en heeft een ondersteunende rol t.

o.v. de diverse Sales kanalen.

Het aanleren van logische verbanden tussen onze verschillende IT systemen is een absolute must om tot een kwaliteitsvolle dienstverlening te komen.

Op een professionele manier kunnen communiceren met onze eind- en interne klanten is van het grootste belang.

Resultaatgebieden

  • Het verzamelen, verwerken en bewerken van taken en orders, teneinde deze op een technisch haalbare wijze het vooropgestelde proces te laten doorlopen.
  • Voorbereiden, definiëren en opvolgen van deelopdrachten naar interne en externe partijen, teneinde de gemaakte afspraken, levertermijnen, SLA’s te bewaken en / of te realiseren.
  • De betrokken partijen continu informeren omtrent status, kwaliteit, verloop van de taken teneinde de samenwerking tussen de diensten te optimaliseren
  • De as built documentatie van opgeleverde services up to date houden.
  • Verzamelen en rapporteren van doorlooptijden naar interne en externe klanten, CPM, leidinggevende, teneinde te monitoren of het uitvoeringsproces efficiënt verloopt.
  • Meedraaien in pool-tasking ter ondersteuning van het opleveren van bepaalde producten en / of diensten
  • Analyse van de door ons gebruikte IT systemen om toekomstige IT releases te kunnen ondersteunen. Het begrijpen van verbanden en / of linken kunnen leggen tussen resources uit onze netwerk inventaris en de hieraan gekoppelde klanten informatie.
  • Profiel

  • Technische telecomkennis : ISDN, SIP, Internet en IP kennis zijn belangrijke en doorslaggevende factoren. Deze kennis kunnen koppelen aan het product portfolio van Telenet Business is een voordeel.
  • Gedegen kennis van ondersteunende systemen : Salesforce (CRM),TINA, C fé
  • Het snel kunnen aanleren van IT systemen en een analytisch denkvermogen is een must.
  • Een vlotte persoonlijkheid en een goede communicator (ook telefonisch)
  • Problemsolver en zelfstandig kunnen werken
  • Klant- en resultaatgericht met een oog voor kwaliteit.
  • Kennis MS-Office
  • Drietalig (NL-FR-ENG)
  • Li-BJ

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier