Administratief Bediende
Konvert
Brugge
6 dagen geleden

Your profile

  • je bouwde idealiter al ervaring op binnen de transportsector of hebt ervaring in order entry.
  • je hebt een goede kennis van MS Word en Excel
  • je spreekt vlot Nederlands en Engels, kennis van het Frans, Duits en / of Spaans is een pluspunt
  • deze kenmerken typeren jou : proactief, gezond assertief, communicatief, stressbestendig, detailgericht en flexibel indien nodig
  • je kiest bewust voor een tijdelijk contract maar engageert je wel voor een periode van 6 maanden
  • What do we offer?

  • contract bepaalde duur van 6 maanden, full time 39u / week
  • een aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen (ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering)
  • een goede work-life balance gekoppeld aan een interessante verlofregeling
  • Jobrelated competences

  • Administratieve dossiers samenstellenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellenBestellingen plaatsen
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersEen boodschap noteren
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier