Medewerker personeel en organisatie
De Sociale Huisvestingsmaatschappij Vlaamse Ardennen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen, België
4 dagen geleden
source : Jobat

Interesse in een gevarieerd takenpakket binnen een sociale context?

In deze nieuwe functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor personeelszaken, draag je actief bij aan het verwezenlijken van onze organisatiedoelstellingen en werk je beleidsondersteunend voor de directie.

Personeelsadministratie :

  • Je verzorgt het administratieve personeelsbeheer van A-Z, gaande van contractopmaak bij opstart van een medewerker tot diens uitdiensttreding.
  • Je controleert en volgt de loonadministratie en extralegale voordelen (maaltijdcheques, verzekeringen, onkosten, etc.) nauw op.
  • Hierbij onderhoud je contacten met externe partners als het sociaal secretariaat en win je advies bij hen in, indien nodig.

  • Je staat garant voor een correcte vakantieplanning en coördineert het werkroosterregime.
  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt bij vragen rond personeel- en sociaaljuridische thema’s, en biedt onze medewerkers een helder en concreet antwoord.
  • Je blijft op de hoogte van de arbeidswetgeving, onderneemt actie om de personeelsadministratie conform regelgeving te houden en de medewerkers te informeren.
  • Je werkt nieuwe processen en procedures uit, of past bestaande aan, dit met oog op het continu verbeteren van onze personeelsadministratie.
  • Je werkt actief mee aan en volgt nauw het VTO-beleid op in functie van de noden en wensen van de medewerkers.
  • Organisatie & directie :

  • Je bent onze verbindingspersoon met onze externe partners op vlak van preventie & veiligheid en gezondheid. Hierbij volg je de nodige verplichtingen op en organiseer je de vereiste wettelijke controles.
  • Je voorziet administratieve opvolging omtrent GDPR & ICT-systemen binnen SHM en treedt op als contactpersoon voor de betrokken leveranciers.
  • Je zet dienstoverschrijdende projecten op poten om de interne werking alsook het kwaliteitszorgsysteem te optimaliseren.
  • Je coördineert administratieve projecten en processen, die bijdragen tot de creatie van een woonmaatschappij en in het algemeen tot het strategisch plan van de SHM.
  • Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opvolging van het directiesecretariaat en bestuursvergaderingen (agendabeheer, administratieve en logistieke ondersteuning, telefonie, ).
  • Hierbij bied je tevens ondersteuning met betrekking tot beleidsdocumenten in verschillende facetten.

  • Je staat mee in voor professionele contacten met diverse stakeholders.
  • Nauwkeurig organisatietalent dat verbindend samenwerkt en communiceert

  • Ben je in het bezit van een bachelorsdiploma in een sociale richting of gelijkwaardig door ervaring?
  • Heb je enige ervaring in een ondersteunende rol binnen een dienst personeel en organisatie?
  • Heb je affiniteit met de sociale sector en dienst beleid, en heb je een warm hart voor onze doelgroep?
  • Hou je van administratief en beleidsondersteunend werk?
  • Hanteer je een servicegerichte houding en ben je communicatief vaardig?
  • Weet je jouw focus en nauwkeurigheid te combineren met kwaliteitsvol werken?
  • Ben je van nature een organisatietalent dat zowel zelfstandig als in team kan werken?
  • Toon je zin voor initiatief en proactiviteit in jouw handelen?
  • Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Dan ben jij onze collega die we zoeken!

    Een gevarieerde functie met ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid

  • Een boeiende functie met een gevarieerd takenpakket, ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid in de regio van de Vlaamse Ardennen.
  • Een werkgever waarbinnen de waarden respectvol en duurzaam samenwerken, integriteit en het verlenen van een correcte dienstverlening centraal staan.
  • De SHM draagt bij tot een aangename woon- en leefomgeving.

  • De mogelijkheid om bij een groeiende en dynamische organisatie te werken waar medewerkers in een sfeer van vertrouwen, openheid en betrokkenheid zich maximaal ontplooien en fier zijn op hun werk.
  • De kans om deel uit te maken van een warm team dat samenwerken hoog in het vaandel draagt.
  • Een contract van onbepaalde duur in een 36 uren werkweek waar mede een 4 / 5e regime bespreekbaar is.
  • Een attractieve verloning volgens de weddeschalen van de Vlaamse Administratie aangevuld met tal van extralegale voordelen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier