DIGITAAL ADVISEUR ONTHAAL-INVORDERING (M/V)
microStart Support
Anderlecht
il y a 2j

Job description

Als onthaal- en invorderingsvertantwoordelijke krijgt u twee opdrachten : u bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van het netwerk van fysieke agenstchappen bij het onthaal van potentiële klanten en bij de minnelijke schikking van klanten die in gebreke blijven met de betaling.

Reactiviteit en ethische benadering vormen de basis van de dienst.

Met betrekking tot het onthaal van nieuwe klanten :

  • U verwerkt contactverzoeken van prospects die per telefoon, e-mail of online binnenkomen.
  • U controleert of de contactpersonen in aanmerking komen voor de diensten van microStart en stuurt ze door naar de juiste dienst (financiële en / of ondersteuning) die door een van onze agentschappen wordt aangeboden, en indien nodig stuurt u ze door naar een partnerstructuur.
  • U neemt contact op met klanten of prospects in het kader van commerciële campagnes of enquêtes bij ons publiek.
  • U ondersteunt mensen met goede ideeën, maar beperkte financiële middelen.
  • Met betrekking tot minnelijke schikking :

  • U beheert een portefeuille van klanten die in gebreke zijn (mensen met een betalingsachterstand of in betalingsmoeilijkheden).
  • Zodra de klanten worden doorverwezen, bekijkt u de situatie van de klant (zie de stand van de beroepsactiviteit, de gezinssituatie, de hoogte van de schuldenlast, enz ).
  • U neemt contact op met de klanten / borgen en stelt passende betalingsplannen op, in het bijzonder met betrekking tot hun persoonlijke, economische of juridische situatie en zorgt ervoor dat de gemaakte afspraken naar behoren worden nagekomen totdat de terugbetaling plaatsvindt.
  • U bereidt eventuele mails, e-mails of berichten met betrekking tot de invordering voor en verstuurt deze.
  • Daarbij richt u uw werk volgens een dashboard op basis van enkele belangrijke indicatoren.

    Your profile

  • U beschikt over het vermogen om actief te luisteren en u in te leven in een multicultureel en precair publiek.
  • U heeft een gevoel voor organisatie en een hoog niveau van nauwkeurigheid.
  • U bent dynamisch en vindingrijk.
  • U heeft zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden : goede interpersoonlijke en schriftelijke vaardigheden.
  • U beschikt over een groot vermogen om te overtuigen en te onderhandelen (tactvol en sympathiek) met moeilijke klanten.
  • U bent resultaatgericht, werken met doelstellingen schrikt u niet af.
  • U kan zelfstandig werken, maar ook in teamverband.
  • U bent vertrouwd met computer en telefoon (microsoft office, google drive, enz.).
  • U bent Nederlandstalig en heeft een zeer goed niveau van Frans.
  • U heeft een sterke interesse in ondernemerschap, microkrediet (in Europa en / of ontwikkelingslanden) en het werken met een precair publiek.
  • Bewezen professionele ervaring als medewerker in een administratieve functie, een callcenter, een invorderingsdienst, een sociale organisatie is een meerwaarde voor de functie.
  • Het genieten van het GECO-status is een meerwaarde.
  • Meer dan een profiel, zijn we vooral op zoek naar een persoonlijkheid om ons team te versterken en sterke en gedeelde waarden mee te brengen : vertrouwen, solidariteit, innovatie, respect en professionaliteit.

    Our offer

  • Voltijds contract van onbepaalde duur, 38u per week
  • Brutoloon van 2150 Euro per maand
  • Bijkomende ziekteverzekering (DKV)
  • Maaltijdcheques, GSM en computer
  • Thuiswerken mogelijk één keer per week
  • Werken in een dynamisch en maatschappelijk bewogen instelling
  • Snelle indiensttreding
  • Signaler cette offre d'emploi
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature