Diensthoofd schoonmaak
Sint-Jozefkliniek
Bornem, Belgium
8 dagen geleden

Functie

  • Je bent verantwoordelijk voor de algemene organisatie, planning en coördinatie van onze schoonmaakdienst
  • Je houdt kwaliteitscontroles en brengt verbeteringen aan waar nodig
  • Je staat in voor het materiaalbeheer en controle van schoonmaakmateriaal
  • Je maakt de takenfiches op en zorgt zo voor een efficiënte taakverdeling bij de schoonmakers
  • Je zorgt voor een doelgerichte en tijdige informatiedoorstroming
  • Je coacht en geeft leiding aan een team van enthousiaste schoonmakers
  • Je rapporteert aan het diensthoofd hoteldiensten
  • Profiel

  • Je bent minimum in het bezit van een bachelor diploma facility management of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt een goede kennis van schoonmaaktechnieken en / of facility management
  • Je hebt ervaring als leidinggevende en zin voor verantwoordelijkheid
  • Je bent een kei in plannen en organiseren
  • Je bent gedreven en communicatief ingesteld
  • Aanbod

  • Een vervangingscontract voor één jaar
  • Een motiverende verloning in een dynamisch, vlot bereikbaar regionaal ziekenhuis
  • Een boeiende en gevarieerde functie waarin de nodige begeleiding, ondersteuning en vorming voorzien is
  • Extralegale voordelen : Maaltijdcheques, een goede hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, mogelijkheid tot kinderopvang
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier