Customer Operations Advisor
Start People Leuven Office
LEUVEN, BE
6 dagen geleden

De job

  • Vragen van klanten (over inschrijving, facturatie, verhuis, etc.) en algemene vragen beantwoorden via telefoon, e-mail of sociale media.
  • Analyseren van klantsituaties (bv. wanbetaling, verhuis, etc.) en deze oplossen in het systeem (bv. aanpassing voorschotbedrag, klantgegevens aanpassen, etc.).
  • Contracten activeren.
  • Directe contacten staan met de netbeheerder.
  • Informatie geven over de producten en diensten en commerciële offertes versturen.
  • Company

    De klant is een gevestigde waarde in de energiesector.

    Profile

    Is dit een job voor jou?

  • Je hebt een Bachelor of Master diploma.
  • Je bent nauwkeurig, dynamisch, leergierig en je neemt graag uitdagingen aan
  • Je staat graag in direct contact met de klant en je houdt van het oplossen van problemen.
  • Je werkt graag met een computer.
  • Je houdt van teamwork.
  • Kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Offer

    Werken bij onze klant, dat is :

  • Bijdragen aan een duurzame toekomst, waar energie betaalbaar is voor iedereen!
  • Deelnemen aan de ontwikkeling van een lokale startup, met menselijke waarden.
  • De mogelijkheid hebben om je kennis en verantwoordelijkheden te stimuleren.
  • Deel uitmaken van een jong en dynamisch team, waar je mening belangrijk is.
  • Een voltijdse job met aangename uren in het centrum van Leuven
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier