Financieel boekhoudkundig bediende
Mutas
Oost-Vlaanderen, BE
4 dagen geleden
source : Belgie Vacature

Taken en verantwoordelijkheden Als financieel-boekhoudkundig bediende ben je verantwoordelijk voor het financieel / boekhoudkundige beheer en de financiële / boekhoudkundige administratie van de organisatie.

Je werkt samen met je collega’s van de financieel / boekhoudkundige cel (3 collega's) en maakt deel uit van de dienst 'Administratie en boekhouding' (20 collega's).

Dit houdt in :

  • Verwerken van de facturatie met betrekking tot de exploitatie (aankoop- en verkoopboekhouding), beheer van financiële dagboeken in boekhoudsoftware BOB
  • Beoordelen, opvolgen en factureren van schadeclaims
  • Invoeren van betalingen via betalingsprogramma Isabel
  • Opvolgen van debiteuren -en crediteurenadministratie
  • Deviezenbeheer
  • Opvolgen en beheren van boekhoudkundige verwerking in BOB in het kader van de BTW-status (o.a.
  • de periodieke aangifte en de verwerking van de aftrekbare en verschuldigde BTW)

  • In overleg met de verantwoordelijke financieel beheer en administratie voorbereidende werkzaamheden uitvoeren met betrekking tot resultatenrekening en balans
  • Indien nodig interne en externe contacten onderhouden inzake financiële aangelegenheden.
  • Instaan voor de trimestriële en maandelijkse opvolging van de resultaten
  • Uitvoeren van ondersteunende en administratieve taken binnen de financiële en administratieve cel
  • Adviseren van de Verantwoordelijke financieel beheer en administratie inzake procedures, procesgang van de financiële stromen, verbetering van de dienstverlening en ontwikkeling van nieuwe producten.
  • Profiel kandidaat

  • Je behaalde bij voorkeur een diploma in een financiële / boekhoudkundige richting of hebt relevante ervaring in een financiële / boekhoudkundige functie (met betalingsprogramma's of boekhoudprogramma's)
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans
  • Je kan zeer nauwkeurig werken en je goed en langdurig concentreren
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je kan autonoom en oplossingsgericht handelen
  • Je hebt een collegiaal en stressbestendig karakter
  • Je kan vlot overweg met verschillende computerprogramma’s
  • Aanbod : contract onbepaalde duur in een voltijds regime (of 4 / 5de)
  • Startdatum : in overleg te bepalen
  • Geboden wordt Een job met maatschappelijk relevante waarde binnen de sociale sector

  • Samen-werken in een dynamische ploeg van artsen, verpleegkundigen, dossierbeheerders en administratief personeel in een prachtig vernieuwd kantoorgebouw aan de rand van Brussel
  • Een uitgebreide opleiding en coaching
  • De kans om mee te bouwen aan ons unieke bedrijf (in een boeiende sector!)
  • Een marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques en een aantrekkelijke premieregeling (igv avondwerk / weekendwerk)
  • Een groepsverzekering met overlijdensdekking, een eindejaarspremie, een vergoeding voor het woon-werkverkeer (oa een fietsvergoeding), een jaarlijkse anciënniteitsverhoging in het Mutas-barema
  • Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier