Hoe maak jij onze klanten blij ?
Als Project Manager Passenger Information zorg je ervoor dat de reizigers en het spoorwegpersoneel tijdig en correct geïnformeerd kunnen worden.
Je zet projecten op die toelaten om geplande en realtime informatie over het treinverkeer en ander openbaar vervoer te verzamelen en verspreiden.
Wat is jouw rol bij NMBS ?
Je definieert concrete deliverables en tussenstappen. Je maakt een projectplanning op en bepaalt de nodige middelen. Je stemt af met de opdrachtgever gedurende het project.
Je communiceert naar interne en externe stakeholders (IT, operationele diensten, andere vervoersmaatschappijen, Infrabel, ).
Je ziet erop toe dat het project binnen de timing opgeleverd wordt.
Waarom is deze job iets voor jou ?
Het is een pluspunt als je beschikt over een PMP en / of SAFe-certifiëring en als je kennis hebt van kwaliteitszorgsystemen.
Iedereen is uniek. We vinden het dan ook belangrijk dat je jezelf kan zijn. Want dat maakt NMBS sterker. Daarom hechten we veel belang aan .
Wat mag je van ons verwachten?
Als Project Manager kies je voor een boeiende en afwisselende job bij een bedrijf dat bijdraagt tot een duurzame mobiliteit voor de samenleving.
En natuurlijk bieden we je ook :
Ben je overtuigd dat dit iets voor jou is? Solliciteer dan zeker bij NMBS.
Waar ga je werken?
Wil je het verschil maken op vlak van info aan de reizigers? Dat kan, het Reizigersinfoteam staat in voor de info op de NMBS-app, op de website, in de treinen en in het station.
Dit team heeft als missie om de reiziger tijdig consistente en correcte reisinfo te bieden via verschillende kanalen. Daarom is dit team steeds op zoek naar nieuwe oplossingen, zodat de reiziger en onze collega’s op het terrein (bv.
treinbegeleiders) de juiste informatie ontvangen op het juiste moment.
Je werkt in Brussel nabij het Zuidstation.