Leefmilieu Brussel zoekt Beheeranalist (m/v/x) (Ref.2019-V14)
Bond Beter Leefmilieu
Brussel, BE
2 dagen geleden

Taken

  • Je verzamelt, verwerkt en hergroepeert informatie om de opstelling van prestatie-indicatoren mogelijk te maken om verslag te kunnen uitbrengen over de activiteiten van de 3 onderafdelingen.
  • Je draagt bij tot de monitoring van de voornaamste activiteiten van de afdeling Groene ruimten.
  • Je stelt statistieken op aan de hand van gegevensbanken en controleert ze. Je maakt nieuwe standaardrapporten (query) in de gegevensbanken.
  • Je stelt het jaarlijks verslag op van het beheer van de activiteiten van de afdeling Groene ruimten.
  • Je coördineert de subsidieaanvragen betreffende de Groene ruimten in samenwerking met de technische beheerders en de dienst Subsidies van Leefmilieu Brussel.
  • Je zorgt voor een gerichte follow-up van bepaalde subsidiedossiers als beheerder.
  • Je bereidt de begroting voor en neemt deel aan de begrotingscontroles en strategische vergaderingen met betrekking tot de subsidies die aan derden werden toegekend.
  • Je neemt deel aan de invoering van nieuwe IT-projecten voor de afdeling Groene ruimten, maar ook voor Leefmilieu Brussel zelf, in samenwerking met de transversale diensten (IT, cartografie), rekening houdend met de behoeften van het administratief personeel en het personeel op het terrein.
  • Je draagt bij tot de verbetering van de communicatie en de transversaliteit in de afdeling Groene ruimten.
  • Diploma*

    Master, bij voorkeur in Economie of Management.

  • Kandidaten die hun diploma hebben behaald in een land buiten de Benelux kunnen aan de selectie deelnemen op voorwaarde dat hun diploma door de Vlaamse of Franse Gemeenschap werd gelijkgesteld.
  • Gelieve de erkenning van je diploma toe te voegen aan je kandidatuur.

    Ervaring

    Ervaring met projectbeheer is een troef.

    Technische competenties

  • Kennis van de opdrachten en de waarden van Leefmilieu Brussel.
  • Je drukt je, zowel mondeling als schriftelijk, op een duidelijke en verstaanbare manier uit in het Frans en brengt correct verslag uit over de gegevens.
  • Informaticakennis : Excel, Word, geïntegreerde gegevensbanken en andere beheertools (ERP)
  • Gedragsgerichte competenties

  • Je analyseert en integreert informatie vanuit diverse bronnen.
  • Je neemt beslissingen en onderneemt acties.
  • Je levert aangepaste adviezen aan je gesprekspartners en verwerft credibiliteit.
  • Je deelt je eigen inzichten, kennis en werkwijzen met anderen.
  • Je past je makkelijk aan bij veranderingen en verschillende omstandigheden.
  • Je hebt impact en kunt onderhandelen om tot een win-win situatie te komen.
  • Je handelt servicegericht naar klanten of gebruikers.
  • Je handelt integer en respecteert de vertrouwelijkheid.
  • Je werkt resultaatgericht en behaalt je objectieven.
  • Je toont respect voor anderen en voor de organisatie.
  • Aanbod

  • Een vervangingscontract
  • Een voltijdse betrekking
  • Werk in een eco-dynamische werkomgeving met de mogelijkheid tot telewerken
  • Minimum 35 dagen verlof per jaar (bij voltijdse tewerkstelling)
  • Een salaris in overeenstemming met de loonschalen in de openbare sector (eindejaarspremie + vakantiepremie)
  • Maaltijdcheques (8 €)
  • Mogelijkheid tot tweetaligheidspremie (via Selor examen)
  • Een hospitalisatieverzekering
  • Gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Een fietspremie
  • Een permanente vorming
  • Een flexibele uurregeling
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier