Administratieve support medewerker
Eurofins
Beerse, BE
4 dagen geleden

Beschrijving van het bedrijf

Eurofins Scientific is een internationaal life sciences bedrijf en biedt haar klanten in diverse sectoren een uniek aanbod van analytische testen en diensten.

Eurofins is wereldwijd marktleider op het gebied van testen voor voedingsmiddelen, milieu, farmaceutische en cosmetische producten, alsook in CRO-dienstverlening voor Agrosciences.

Daarnaast is Eurofins één van de grootste onafhankelijke markleiders in testing en diensten voor genomica, discovery farmacologie, forensisch onderzoek, CDMO, geavanceerde materiaalwetenschappen en voor ondersteuning van klinische studies.

Bovendien is Eurofins wereldwijd toonaangevend en sterk groeiend in het domein van gespecialiseerde klinische diagnostische testen.

Eurofins Professional Scientific Services (PSS) biedt farmaceutische bedrijven een insourcing oplossing voor hun lange termijn projecten aan.

Onze gekwalificeerde medewerkers verrichten in teamverband een service op de locatie van de klant. Wereldwijd werken er ongeveer 1.

800 werknemers bij Eurofins PSS. Wij bieden je een loopbaan bij een wereldleider op het gebied van lab expertise. Bij Eurofins PSS staan collegialiteit, samenwerken, klantgerichtheid en kwalitatief goed werk leveren, voorop.

Functieomschrijving

Als administratieve support medewerker werk je in een dynamisch team van documentation specialists en scientific writers.

Je neemt verschillende ondersteunende taken voor je rekening.

Het betreft ondermeer :

  • Data review
  • Layout verifiëren en verbeteren, template management
  • Excel bestanden migreren
  • Document management taken zoals het aanpassen, uploaden en consolideren van documenten
  • Archivering
  • Samen met je collega’s ondersteun je 17 verschillende departementen van een internationale farmaceutische wereldspeler. Het betreft een 100tal verschillende taken.

    Op termijn word je takenpakket alsmaar uitgebreider. Je zal dus zeker de kans krijgen om je kennis uit te breiden en je verantwoordelijkheid te vergroten.

    Functie-eisen

  • Je beschikt over een Bachelor diploma in Office Management (of gelijkwaardig).
  • Een eerste administratieve werkervaring is een plus maar geen vereiste.
  • Uitstekende kennis van het Engels en het Nederlands.
  • Goede kennis van MS Office (Word & Excel).
  • Je beschikt over een team player mentaliteit en een gedegen klantgerichtheid.
  • Je hebt aandacht voor details en je neemt graag verantwoordelijkheid op voor je werk.
  • Je kan zelfstandig werken en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je bent bereid en in staat om na inwerking grotendeels van thuis uit te werken.
  • Aanvullende informatie

  • Een tijdelijk contract (met mogelijkheid verlenging of vast)
  • Een uitdagende werkomgeving in een internationale organisatie
  • Een marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden
  • Mogelijkheid tot thuiswerk (4 dagen per week)
  • Een team met enthousiaste en gedreven collega’s
  • Flexibiliteit (glijdend werkrooster, variabele taken)
  • Functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor initiatief
  • Kortom : een echte uitdaging voor een ambitieuze, energieke en creatieve professional die denkt in oplossingen!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier