Werfleider Nazorg
Regis Consult
Aalter
5 dagen geleden

Sta je graag op de werf maar hou je er niet van om een werf van grondwerken tot afwerking op te volgen? Hou je er meer van om de puntjes op de i te zetten en krijg je er een kick van als je alle problemen kunt oplossen?

Dan ben jij wellicht de werfleider nazorg die onze klant zoekt!

De taken en verantwoordelijkheden

Als werfleider nazorg maak je deel uit van een team van collega’s die worden ingeschakeld van zodra uitgevoerde projecten opgeleverd zijn.

Je bent het aanspreekpunt voor de eindgebruiker en klanten na de oplevering waarbij je hun vragen beantwoordt en zorgt voor oplossingen van technische problemen.

Je rapporteert aan de coà rdinator nazorg die je zal begeleiden en aansturen bij de uitvoering van je taken.

Tot je takenpakket behoort :

  • het praktisch organiseren van de correcte en tijdige uitvoering van de nazorg van de bouwprojecten;
  • het zoeken naar oplossingen, waarbij je ter plaatse gaat om het euvel in kaart te brengen en om de omvang en complexiteit goed in te schatten;
  • het aansturen van eigen medewerkers en onderaannemers zodat ze weten welke taken ze moeten uitvoeren. Aansluitend controleer je de uitgevoerde werken;
  • het opstellen van een werkschema, in overleg met je collega’s binnen het team Nazorg;
  • het volledig opvolgen van de toegewezen nazorg-dossiers, zowel op technisch als administratief vlak waarbij je proactief meewerkt om de definitieve oplevering te bekomen.
  • De profielkenmerken

    Als werfleider nazorg :

  • genoot je een hogere Bouwkundige opleiding of ben je gelijkwaardig door ervaring;
  • heb je minimaal 2 jaar ervaring als werfleider of beschik je over de nodige bouwtechnische expertise;
  • ben je een echte problem solver en stellen je diplomatieke vaardigheden je in staat te bemiddelen tussen partijen;
  • werk je zelfstandig en op een gezond-assertieve en klantgerichte manier. Je neemt initiatief en je hanteert een open communicatie;
  • beschik je als pluspunt over een goede praktische talenkennis van Nederlands, Frans en Engels;
  • wil je er samen met een gedreven groep collega’s, elke dag weer, volledig voor gaan!
  • De organisatie

    Onze klant is een klasse 6-bouwbedrijf gespecialiseerd in commercià le woonprojecten, sociale woonprojecten, PPS-projecten, woonzorgprojecten en ontwikkelingsprojecten.

    Ze zijn actief in de provincies Vlaams-Brabant, Oost- en West-Vlaanderen, Brussel en Wallonià .

    Het aanbod

  • Je komt terecht in een dynamisch bouwbedrijf met uitdagende projecten. Je maakt deel uit van een gedreven team dat een familiale en collegiale werksfeer beoogt.
  • We bieden je werkzekerheid en stabiliteit in een financieel gezonde firma, waarbij je kansen krijgt om groeiende verantwoordelijkheden op te nemen.
  • Dankzij een eigen opleidingsinstelling stimuleren we je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Onder het motto “investeer in sfeer†worden medewerkers graag betrokken bij tal van extra-professionele activiteiten.
  • Een feestcomità is aanwezig op sportieve events zoals de Antwerp Ten Miles, maar organiseert zelf ook culturele en andere activiteiten.

  • Onze klant biedt je een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals een groepsverzekering met bonusplan en een hospitalisatieverzekering
  • Interesse in deze job?

    Neem contact op met :

    Jolien Goris

    Business Unit Manager Bouw & Infrastructuur Stel een vraag AnnulerenVersturenBedankt voor je vraag SluitenError Sluiten

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier