SERVICEDESK AGENT
SYNERGIE CAREERS BRUGGE
BRUGGE
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Onze klant helpt organisaties op een professionele en efficiënte telecom infrastructuur te bouwen. Dit telkens in functie van de noden van de klant.

Momenteel zijn wij op zoek naar een service desk en planningsmedewerker. Je biedt een telefonische eerstelijns ondersteuning voor alle binnenkomende technische vragen.

Verder sta je in voor :

  • het beantwoorden van binnenkomende mails en oproepen en het analyseren van technische vragen of problemen
  • de technische cases aanmaken in CRM en deze opvolgen
  • de nodige informatie geven aan de klanten inzake wijzigingen en / of herstellingen
  • het inplannen van interventies en deze toewijzen aan de techniekers
  • indien nodig pas je de planning aan, in functie van gedane werken en vooropgestelde tijd
  • de routes inplannen, rekening houdend met het verkeer en de af te leggen afstand
  • controleren of de nodige materialen beschikbaar zijn
  • Binnen deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de servicemanager.

    Profiel

  • Je kan een diploma Elektronica - ICT, Elektromechanica, Multimedia en communicatietechnologie,... voorleggen.
  • Je hebt een stevige basiskennis IT en kennis van de types telefoonlijnen.
  • Je spreekt vloeiend NL en kan je uit de slag trekken in het Frans en technisch Engels.
  • Je helder communiceert en beschikt over een stevige dosis proactiviteit.
  • Je bent planmatig en zet kwaliteit op de eerste plaats.
  • Je combineert je technische kennis met een uitgesproken klantgerichtheid.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Je kan rekenen op :

  • een jong en professioneel team
  • initiatief en teamspirit worden gestimuleerd en gewaardeerd
  • mogelijkheden om je verder bij te scholen
  • een competitief salaris in functie van je expertise!
  • een glijdend uurrooster
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier