Customer Service Advisor - Technisch
Start People Inhouse K2E Vlaanderen
LEUVEN, BE
4 dagen geleden

Description

Jij kiest de kant van de klant!

Een klant wordt jouw klant. Want jij staat klaar om te helpen.

Klanten bellen jou als ze hulp nodig hebben.

En daar ben jij : een rustige rots in de branding, baken van kennis en vriendelijkheid.

Dat doe je met handige tools en methodes die we voor jou helemaal op punt stelden.

Viessmann, heerlijke warmte én perfecte service, da's een perfect duo!

Sinds 1917 produceert het Duitse Viessmann producten om te verwarmen. Het familiebedrijf (je raadt hun naam nooit) is ook in België een begrip.

Eindgebruikers en installateurs bellen jou met diverse vragen over de planning van reparaties en onderhoud. Meteen raad je ook betalende diensten aan zoals een onderhoudscontract.

Company

IPG is hét grootste contactcenter in België, met meer dan 25 jaar ervaring in het behandelen van klantencontacten in verschillende talen, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Een goede klantendienst en sales organisatie, bemand door flexibel personeel dat gekwalificeerd is om het beeld van een merk, dienst of product in de juiste richting te sturen en te bevestigen, is meer dan ooit een must.

Dankzij onze vestigingen in België, Nederland, Frankrijk en Marokko, kan IPG deze expertise aan zijn klanten bieden, zowel op de locale als internationale markt.

Kiezen voor een carrière bij IPG betekent kiezen voor een boeiende, dynamische en veelzijdige job die elke dag nieuwe uitdagingen en kansen biedt.

Je komt terecht in de fascinerende wereld van multimedia, klantendienst, telco, ICT en contactcenters; waar klant koning is en teamwork de bedrijfsfilosofie.

IPG voert een gelijkekansenbeleid. We garanderen een objectieve selectieprocedure en werven onze medewerkers op basis van competenties en vaardigheden aan.

De groep stimuleert interne mobiliteit en biedt reële doorgroeikansen in meerdere professionele domeinen.

Profile

  • Actief luisteren, klantgericht zijn en gesproken en geschreven sterk communiceren in zowel Nederlands als Frans.
  • Je kan een oplossing bedenken voor dringende vragen en bent een creatief planner.
  • Snel bijleren, proceduregericht werken en multitasken.
  • Administratie goed aanpakken en schrijven zonder spellingfouten.
  • Voorstellen maken voor de klant voor een betere of volledigere dienstverlening.
  • Je hebt kennis van techniek en werkt vlot met een computer, da’s logisch.
  • Offer

    Klanten en installateurs die jou bellen een goed antwoord bieden op hun technische vraag in zowel Nederlands als Frans.

    Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8 uur en 17 uur.

    Goed om weten : uurroosters worden minstens 3 weken op voorhand gecommuniceerd.

    Werken doe je in Leuven, of vanuit jouw thuiswerkplek.

    Samen werken we aan jouw onboarding, zodat je de kneepjes van het vak onder de knie krijgt. De eerste weken focussen we op belsystemen, klantsystemen, werkmethodes & procedures.

    Het is logisch dat je dan dagelijks op kantoor bent. Eens je klaar bent voor je werk volgt een inloop-periode met intensieve begeleiding.

    Ook dan ben je op kantoor, zodat we jou optimaal kunnen ondersteunen. Eens die kaap succesvol is genomen kan je ook thuis werken.

    Hoe vaak, dat hangt af van jou én van de klant waarvoor je werkt.

    We verwachten heel wat talenten van jou. Gelukkig krijg je er ook heel wat voor terug : niet zomaar een job, maar een supertoffe job in een groot maar hecht & collegiaal team.

    De kans om elke dag te leren en te groeien in jouw rol dankzij continue coaching, feedback en trainingen. Je kan daarnaast ook gebruik maken van een groot aanbod aan e-learning modules die je helpen in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling.

    Je start met een interimcontract en een marktconform loon. Daarna - als je goed presteert - volgt een IPG vast IPG contract aangevuld met extra legale voordelen zoals collectieve bonus (CAO 90), maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, etc

    Ben je goed in het job? Dan zijn er doorgroeimogelijkheden binnen IPG naar andere functies en / of projecten.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier