Fund Administrator
Bank Nagelmackers
Brussels, Belgium
3 dagen geleden
source : Talentsquare

Een greep uit je takenpakket :

Je bent (mede)verantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle projecten aangaande de Nagelmackers BEVEK : update prospectus, lancering van nieuwe compartimenten, aanpassing aan nieuwe wetgeving (zoals Mifid en SFDR), .

Je staat er hier uiteraard niet alleen voor, want je doet dit in nauwe samenwerking met onder meer de effectieve leiders van de Raad van Bestuur van de BEVEK.

Bovendien zal alles ook steeds in overleg met Asset Management gebeuren.

Je zorgt op maandbasis voor factsheets (voor zowel huisfondsen als externe fondsen) en ook interne rapporteringen (zoals een performance attributie voor elk van onze huisfondsen).

Een belangrijke rol in de fondsenketting wordt vervuld door onze bewaarder’ (custodian) alsook Transfer Agent : ook met hen dient op frequente basis overleg gepleegd te worden om de hele ketting verder te optimaliseren en te stroomlijnen.

Je ontwikkelt je als één van de fondsenexperts binnen de bank, waardoor je ook één van de vaste aanspreekpunten wordt, voor zowel de back-office- diensten als voor de sales coaches (die op hun beurt in rechtstreeks contact staan met het verkoopsnetwerk).

Je bent dus best overtuigend op basis van je technische competenties.

Binnen Asset Management word je tevens één van de personen die de verschillende Mifid-verplichtingen inzake fondsen mee monitort, in overleg met andere departementen.

Je houdt een vinger aan de pols bij het verkoopsnetwerk zodat je voor commerciële input kan zorgen op interne meetings en eventueel zelf nieuwe opportuniteiten kan aanreiken.

Je ontwikkelt ondersteunende commerciële documenten ten einde jouw fondsenkennis verder te verspreiden : presentaties, flyers, brochures, Ook bij eventuele events of campagnes over fondsen zal op jou gerekend worden.

Je rapporteert aan het hoofd van de fondsenselectie.

Je profiel :

Je bent minstens een bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring. Een minimale ervaring van 5 jaar in de financiële sector is een must.

Je bezit een doorgedreven kennis van de technische, wettelijke en fiscale aspecten van beleggingen.

Je hebt een goede basiskennis van kredietverlening aan particulieren.

Je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring met people management.

Je bent goed geïntegreerd in de betreffende ruime regio.

Integriteit, flexibiliteit en teamspirit zijn belangrijke waarden voor jou.

Je bent empathisch en luistervaardig.

Ons aanbod :

Een zeer aantrekkelijk loonpakket aangepast aan je ervaring en resultaten.

Interessante extralegale voordelen zoals een hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijd- en ecocheques.

Een open en vlakke structuur waarin je flexibel en autonoom kunt werken.

Je werkt in een professionele en stimulerende omgeving waar je eigen ideeën altijd welkom zijn.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier