Planner HR
Brussels Airport
Brussels, Belgium
9 dagen geleden

Spreekt deze uitdaging je aan?

Je stelt de planning op volgens de productienoden van één of meerdere departementen (ongeveer 100 tot 150 personen), je volgt alle attesten (ziektes, bloedgeven, syndicaal verlof, ) op en houdt ze bij.

Verder behandel je verlofaanvragen en ploegenwissels rekening houdend met de wettelijke en sociale afspraken, en bied je ondersteuning inzake HR- gerelateerde materies.

Daarnaast neem je deel aan HR-meetings van de diensten waarvoor je de operationele planning beheert. Je tracht de activiteiten binnen één of meerdere departementen zo efficiënt mogelijk te plannen en de voortgang te waarborgen zonder het confidentiële karakter van de operaties te schenden.

  • Planning - Je stelt de planning op voor een of meerdere departementen (personeelsplanning, ploegen, opleidingen, ), rekening houdende met alle regelgevingen volgens de sociale wetgeving en de afspraken met de sociale partners.
  • Verlofaanvragen en ploegenwissels - Je behandelt de verlofaanvragen en de ploegenwissels - Je brengt in functie van de minimumbezetting een advies uit voor speciale opdrachten of dienstnoodwendigheden.
  • Ondersteuning inzake HR - Je volgt van nabij de regelgeving en wetgeving op - Je werkt als lid van HR Planning de planningscel (andere planners + leden van het HR-
  • departement) mee aan het opstellen van de regels en regelgevingen en doet voorstellen omtrent planningsgerelateerde items -

    Je doet voorstellen omtrent het aanpassen van berichten mbt HR-zaken (planningen, ziektemeldingen, verlofaanvragen) - Je houdt een aantal statistieken bij (ziektemeldingen, verloftellers, overuren, verlofaanvragen, ) en je neemt actie naar de medewerkers ondermeer mbt verlofopname, vermindering van het aantal ADV-

    dagen tengevolge van ziekte,

  • Aanspreekpunt inzake planning - Je bespreekt met de medewerkers hun planning en prestatiefiche - Je licht de verschillende regels (arbeidsreglement en sociale wetgeving) toe -
  • Je geeft zo nodig infosessies over planningsgerelateerde zaken - Je geeft infosessies over de webterminal van de planningstool.

    Zijn dit jouw kwaliteiten en troeven?

  • Je behaalde een diploma bachelor of gelijkwaardig door ervaring Je hebt minstens 2 jaar relevante ervaring.
  • Je hebt een goede kennis van sociale wetgeving en andere regelgeving.
  • Je hebt praktische kennis van de courante software en basiskennis van de specifieke software.
  • Je beheerst vlot het Nederlands, Frans en Engels (gesproken en geschreven).
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden, administratief nauwkeurig en positief ingesteld.
  • Wat kan je verwachten bij ons?

    Een job unlike any other, met uitdagingen in een unieke omgeving die volop in beweging is. Een bedrijf dat kansen geeft om door te groeien.

    Een aantrekkelijk salarispakket waaronder marktconform loon, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering,etc.

    Bij aanwerving rapporteer je aan de Planning & Reporting Manager en kom je terecht in klasse 5.

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier