Teamcoordinator administratie thuiszorg
Zorg Leuven
Antwerpen, BE
11 uur geleden
source : Belgie Vacature

Taken en verantwoordelijkheden

De thuiszorg van Zorg Leuven wil thuiswonende senioren en zwaar zorgbehoevende inwoners ondersteunen zodat zij zo lang en zo volwaardig mogelijk in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven wonen.

Om dit te realiseren verplaatsen huishoudhulpen en verzorgenden zich dagdagelijks naar de cliënten thuis om de nodig hulp te bieden.

Als teamcoördinator administratie thuiszorg vervul je een cruciale rol binnen de dienst.

Je stuurt een team van een 14-tal administratief medewerkers aan en bent verantwoordelijk voor de organisatie, coördinatie en ondersteuning van de administratieve en digitale werking van de thuiszorg.

Veranderingsprocessen schrikken jouw niet af.

Integendeel, je bent een drijvende kracht achter het implementeren van diverse veranderingsprocessen in functie van nieuwe tendensen in de sector, veranderde regelgeving en een efficiëntere werking van de dienst.

Je bent communicatief zeer sterk aangezien je fungeert als sleutelfiguur in de communicatie naar cliënten en medewerkers van de thuiszorg.

Je werkt in tandem met 2 teamcoördinatoren thuiszorg en werkt ook nauw samen met de deskundige administratie en projecten.

Je maakt deel uit van het coördinatieteam en vormt een brugfunctie naar ondersteunende diensten (bv.

IT).

Je rapporteert aan de directeur Thuiszorg.

Profiel kandidaat

  • Je beschikt over een bachelor of graduaatsdiploma.
  • Je kan een eerste professionele leidinggevende ervaring voorleggen.
  • Je slaagt erin om een team mee te nemen doorheen veranderingsprocessen en zet de neuzen in dezelfde richting.

  • Je combineert oog voor details met een analytische blik.
  • Enerzijds werk je zeer nauwkeurig, anderzijds stellen jouw analytische vaardigheden je ook in staat om kritisch te reflecteren over werkprocessen en te zoeken naar efficiëntiewinsten.

  • Je hebt affiniteit met de zorgsector en met digitalisering.
  • Je kan vlot met Word en Excel overweg
  • Geboden wordt

  • Contract onbepaalde duur, voltijds of deeltijds (80%)
  • Als je slaagt voor de selectieproef word je opgenomen in een wervingsreserve (contractueel) voor 3 jaar, mogelijks verlengbaar.
  • Bij een nieuwe vacature contacteren we de kandidaten op deze lijst in volgorde van hun behaalde resultaat.

  • Je startloon is afhankelijk van je anciënniteit. Geldelijke anciënniteit opgebouwd in de publieke sector neem je onbeperkt mee, relevante privéanciënniteit is beperkt tot 10 jaar.
  • De functie is ingeschaald op niveau B1-B2-B3

  • Loon van minimum € + / - 2460,78 bruto per maand o.b.v.
  • 0 jaar anciënniteit

  • Loon van minimum € + / - 2674, 14 bruto per maand o.b.v.
  • 5 jaar anciënniteit

  • Loon van minimum € + / - 2816,39 bruto per maand o.b.v.
  • 10 jaar anciënniteit

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier