Vacature | Customer Success Specialist | Brussel/Remote
Roucoucou
Brussel, BRU, BE
2 dagen geleden

Vacature Customer Success Specialist Brussel / Remote

Voor onze klant, een internationale KMO actief in shipping solutions, zijn we op zoek naar een CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST (Brussel / Remote)

Wat is jouw toekomstige jobuitdaging?

  • Hoofddoel van de functie is om waarde te creëren en een optimale customer experience aan te bieden aan interne en externe klanten.
  • Je helpt en ondersteunt deze klanten telefonisch en per mail. Het is dus een inhouse functie.
  • Je ondersteunt het netwerk van franchisenemers (interne klanten) met concrete vragen, je geeft hen gepaste informatie over de shipping solutions / verzendingsmogelijkheden.
  • De franchisenemers zijn het eerste aanspreekpunt voor hun klanten, maar worden op vlak van informatie omtrent de vervoerder ondersteund door jou als Customer Success / Experience Specialist.
  • Wanneer een serviceverzoek betrokkenheid van vervoerders vereist, zal de Customer Experience Specialist altijd contact nemen met de vervoerders.

  • De Customer Succes / Experience Specialist zal de klanten van franchisenemers rechtstreeks ondersteunen, wanneer deze franchisenemers een ALWAYS THERE supportpakket hebben
  • Als Customer Succes / Experience Specialist ga je ook diensten upsellen, zoals bijv. Freight Services
  • Je werkt in de supporttool FRONT, die de communicatie vergemakkelijkt met klanten, franchisenemers en vervoerders. Daarnaast werk je ook in een bedrijfseigen tool, Shipping Portal.
  • Om klanten optimaal te helpen, zal de Customer Succes / Experience Specialist de franchisenemers en klanten ook helpen met elk type van shipping solution / transportverzoek.
  • Eveneens wanneer deze vervoerders, andere zijn dan de normaal aangebodene. De Customer Success / Experience Specialist zal dan instaan voor de transportopdrachten met deze off portal’ vervoerders.

    Deze off portal’ vervoerders werken vaak met hun eigen systemen om verzendingen te boeken.

  • Je maakt deel uit van het Customer Success / Experience team en na 3-6 maanden groei je door naar de functie van senior Customer Experience Specialist
  • Je rapporteert aan de Lead of Customer Experience + eventueel aan de oprichters van het bedrijf.
  • Hoe vorm jij nu de lijm tussen dit alles?

  • Je houdt van tevreden klanten; bent klantgericht, levert kwalitatieve klantenservice en zorgt daarbij altijd voor een optimale customer experience
  • Je bent commerciëel; je kan diensten upsellen
  • Can-do attitude, positief ingesteld, volhardend & resultaats-gericht
  • Je kan moeilijke boodschappen met een glimlach brengen
  • Ervaring met shipping solutions is een belangrijke troef
  • Goede kennis MS Office (excel)
  • Goede kennis Nederlands en Engels (kennis Frans en / of Duits is een troef)
  • Aanbod;
  • Je komt terecht in een stabiele internationale KMO, in een klein gezellig team.
  • Een voltijds of 4 / 5 contract van onbepaalde duur als werknemer.
  • Plaats van tewerkstelling : regio Brussel. Op termijn is gedeeltelijk homework mogelijk.
  • Aantrekkelijke verloning + maaltijdcheques + ecocheques.
  • Een afwisselende uitdagende job met verantwoordelijkheden én doorgroeimogelijkheden.
  • Interesse in deze leuke en gevarieerde job? Solliciteer vandaag!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier