administratief bediende aankoopdienst
Randstad
Antwerpen 6
3 dagen geleden

job description

Als administratief bediende op de aankoopdienst sta je in voor volgende administratieve of operationele taken : - bestellingen en offertes opvolgen- administratie omtrent wagenpark en sleutelbeheer- back-up receptie- poolwagens naar de carwash rijden- broodjes bestellen voor vergaderingen- stock opvolgen van bureaumateriaal- relatiegeschenken regelen

qualification

  • Je hebt een eerste succesvolle administratieve ervaring achter de rug,- Je hebt een grondige basiskennis van excel en andere ms office tools, - Je bent in het bezit van een rijbewijs B,- Je bent communicatief, zelfstandig en assertief,- Je werkt nauwkeurig en streeft naar kwaliteit.
  • Naast een marktconforme verloning, krijg je onmiddellijk een vast contract aangeboden.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier