Klantendienstmedewerker voor KBC
ASAP Mechelen Call & Customer Service
2060 Berchem
2 uur geleden
source : Student.be

Company description

Wij zijn hét Customer care center van KBC. Ons bedrijf richt zich op de administratieve en niet-commerciële ondersteuning voor klanten en administratieve ondersteuning van kantoren, verzekeringsagenten en KBC Live.

Binnen onze brede waaier aan klantcontacten staat de kwaliteit van onze interacties steeds centraal. Ons doel is om bij alle interne en externe klanten een positief gevoel achter te laten en zo verder bij te dragen aan de producten en diensten van KBC Groep.

Deze ’klantbeleving’ is wat we onze plusfactor’ noemen.

Job description

Je komt terecht in het outbound customer care center, dit betekent dat je uitgaande telefoongesprekken zal doen : jij neemt contact op met de bestaande klant.

Je informeert klanten over nieuwe Europese wetgeving voor bedrijven inzake gegevensbescherming en privacy en de gevolgen hiervan.

Het is geen televerkoop : tijdens de gesprekken ga je nooit concrete informatie geven over producten of diensten, je verwijst steeds door naar het kantoor.

Je hoeft dus ook geen bancaire achtergrond te hebben.

Kwalitatief bellen vinden we ontzettend belangrijk, je krijgt dan ook een degelijke technische opleiding en beltraining en je wordt hierin continu begeleid.

Searched Profile

Je denkt klantgericht, bent behulpzaam en correct

Je kan foutloos schrijven (NL)

Kennis van het Frans, Engels of Duits is een meerwaarde

Je beschikt over uitstekende mondelinge vaardigheden

Je kan zelfstandig functioneren binnen een team

Je bent commercieel ingesteld

Je beschikt over voldoende PC-vaardigheden om vlot en punctueel te rapporteren over gespreksresultaten en afspraken

Je bent flexibel en betrouwbaar

Je weet discreet om te gaan met vertrouwelijke informatie

We offer

Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.

Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.

Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques en transportvergoeding).

Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job. Kwaliteit staat boven kwantiteit.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier