Brunel - ServiceDesk Engineer
Brunel
Brussels, Belgium
6 dagen geleden
source : ictjob.be

Al enkele jaren werkervaring binnen een service-, support- of helpdesk team? Bereid om je hier verder in te verdiepen en te specialiseren?

Dan ben jij de support held die we zoeken! Jobomschrijving Als lid van het supportteam ben je de ogen, oren, handen en voeten voor lokale IT.

Je biedt het hoogste niveau van IT-ondersteuning (PC, server en netwerk) aan het bedrijf op een snelle en proactieve manier, waar nodig escaleer je Je biedt back-up aan andere teamleden en assisteert bij documentatie Je promoot en draagt bij aan kennisbeheer met andere leden van het team Je bent verantwoordelijk voor de lokale applicatietoepassingen : licenties aanschaffen, HW / SW-omgeving Je bent bereid om training aan eindgebruikers te geven Je ondersteunt Process Improvement initiativen Kennis en gebruik van volgende tools : Office 365 en de O365 portal, Teams en SharePoint is vereist PowerShell, SCCM, Citrix en Active Directory is een plus Profiel Je hebt minimaal al 1 à 2 jaar ervaring op een support- service- of helpdesk Je bent gepassioneerd, leergierig en proactief Je hebt een probleemoplossende mentaliteit Een (zeer) goede kennis van Nederlands, Frans én Engels is een must Een flexibel persoon met uitstekende communicatieve vaardigheden ITIL-certificering is een pluspunt

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier