Medewerker personeelszaken/onthaal NL-FR-ENG
Xtra Interim Kontich
Kontich
6 dagen geleden

Functie

Onze opdrachtgever is gelegen in Kontich en actief in de sector van de dienstverlening. Samen met hen gaan we op zoek naar een enthousiaste medewerker personeelszaken en onthaal.

Voor hun klanten willen ze een kwaliteitsgerichte partner zijn die klanten ondersteunt vanuit een oplossingsgericht denken en handelen.

Voor hun werknemers willen ze een omgeving creëren waar men de mogelijkheid heeft om zich te ontwikkelen, een open cultuur heerst en werknemers trots op hun job zijn.

Hoe ziet jouw gevarieerd takenpakket eruit?

Personeelszaken : Samen met de collega’s van het team ben je verantwoordelijk voor de correcte afhandeling van de HR gerelateerde administratie.

Dit doe je aan de hand van volgende taken :

  • De verwerking en opvolging van ziekteattesten is jouw verantwoordelijkheid;
  • De aangifte arbeidsongevallen en opvolging alsook de communicatie hieromtrent vallen onder jouw bevoegdheid;
  • Je zorgt voor een algemene administratieve ondersteuning van de HR collega’s;
  • Je hebt interesse om payroll te leren of hebt hier al enige ervaring in zodat je binnen een korte tijd een kleine payrolldossiers kan beheren;
  • Je bent backup voor je collega’s als het gaat om het uitsturen van brieven, invoeren van loonelementen en input van persoonsgegevens;
  • Je werkt mee aan de optimalisatie en automatisatie van de huidige processen
  • Onthaal : in de voormiddag sta je in voor alle telefonische contacten en het onthaal van bezoekers / klanten.

  • Je helpt telefonisch waar je kan en verbind door met de nodige personen,
  • Je behartigt de voorraad kantoormaterialen en zorgt dat de bestellingen tijdig verlopen,
  • Je staat in voor de administratieve opvolging van mail en telefoon.
  • Wat staat er op jouw CV?

  • Je hebt minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Bij voorkeur heb je reeds ervaring in de sector communicatie;
  • Je hebt reeds kennis van sociale wetgeving;
  • Vele telefonische contacten en mailverkeer schrikken jou niet af;
  • Je kan goed overweg met MS Office, voornamelijk Excel;
  • Je beschikt over een degelijke basiskennis van het Frans en Engels;
  • Je houdt ervan om nauwkeurig en accuraat te werken, bent stipt en ordelijk;
  • Je kan werken met deadlines.
  • Nederlands en Frans

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier