Support Advisor Telenet
Accent Select Services
SINT-TRUIDEN
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor de vacature van 'Support Advisor' in de regio van Sint-Truiden, is dit jouw takenpakket :

  • Eerste contact met klanten. Je beantwoord administratieve vragen over zijn of haar facturering, bedrijfsgegevens, adreswijziging.
  • De klanten op de best mogelijke manier helpen door samen op zoek te gaan naar het beste aanbod. Zo bouw je aan een lange termijn relatie met de klant.
  • Je combineert empathie en commercialiteit moeiteloos.
  • Tijdens rustigere momenten werk je openstaande cases af of bel je bestaande klanten op om de bedrijfsgegevens van de Business klanten te vervolledigen en / of aan te passen.
  • Is deze vacature niet dadelijk jouw ding maar ben je wel op zoek naar een job optie vast? Contacteer ons gerust op 012 67 09 67 of op tongeren accentjobs.be!

    Profiel

    Voor de vacature van 'Support Advisor' in de regio van Sint-Truiden, zijn wij op zoek naar iemand die aan onderstaande kenmerken voldoet :

  • Iemand die graag en met aandacht luistert naar mensen en meedenkt met de klant. Je hoort wat ze nodig hebben, wat beter kan, wat hen kan helpen bij de dienstverlening die ze nodig hebben om hun zaak te runnen.
  • Je bent mondeling communicatief sterk en je stelt nieuwe diensten aan de klant voor
  • Een zelfstandig karakter, maar je werkt ook vlot in teamverband.
  • Omgaan met pieken in de werkdruk, vormt voor jou een uitdaging
  • Openheid. Je houdt ervan te werken in een gemeten' omgeving (klantentevredenheid, verwerkingstijden, ) omdat je het als kans ziet om te verbeteren.
  • Heb je nog geen ervaring, maar wel zin om veel te leren, dan is deze werkomgeving een ideale plek om een eerste werkervaring op te doen.

    Je leert zo veel dingen die zowel nuttig zijn in je professionele leven, alsook in jouw privé.

    Jobgerelateerde competenties

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
  • De graad van hoogdringendheid evalueren

    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)

  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
  • Een vooruitgangstraject voorstellen

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
  • Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)

  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Aanbod

    Voor de vacature van 'Support Advisor' in de regio van Sint-Truiden, bieden wij jou een omgeving waarin je altijd kan blijven leren.

    Je krijgt een basistraining over de producten, diensten en gesprekstechnieken. Daarnaast blijf je dagdagelijks leren en groei je in jouw job dankzij de continue coaching, feedback en trainingen.

    Daarnaast komt je terecht in een bruisende omgeving met gratis vers fruit, premium koffie en soep in de winter. De leuke bedrijfsfeestjes geven bovendien nog een extra boost aan de top sfeer.

    Van zodra je vast in dienst komt bij ons, ten vroegste na 9 maanden, krijg je maaltijdcheques, een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering toegevoegd aan jouw loonpakket.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier