Projectcoördinator bouwwerken (m/v)
Konvert Office Aalst
Asse, BE
2 dagen geleden

Profiel

Voor een klant van ons gevestigd in Asse zijn wij op zoek naar een Projectcoördinator Bouwwerken.Als projectcoördinator sta je in voor het ontwikkelen en opvolgen van renovatie- en bouwprojecten.

De nadruk ligt hierbij op nieuwbouw en renovatie van hoofdzakelijk gemeentelijke bouwwerken (scholen, sporthallen, cultuurzalen, herbestemming kerken, etc).

Je beheert, begeleid en werkt een project uit binnen het voorziene budget en binnen een afgesproken timing. Je begeleidt de vennoot, de architect en de aannemer van a tot z (ontwerp, uitvoering, nazorg), dit zowel op administratief als op technisch vlak.

Je raadpleegt de markt in lijn met de wetgeving op overheidsopdrachten. Bij mogelijke geschillen zorg je voor begeleiding.

Je blijft op de hoogte van de ontwikkelingen en regelgeving eigen aan je werkgebied. Bij de uitvoering van je functie sta je in nauw contact met de opdrachtgevers en alle betrokkenen bij de uitvoering van het project.

Je verzekert een goede communicatiestroom naar alle belanghebbenden. Je team bestaat uit 5 projectcoördinatoren, een administratieve kracht en een diensthoofd.

Interesse in deze boeiende functie? Stuur je CV naar aalst.office konvert.be of bel ons op 053 / 803478.

Aanbod

Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren. De inplanting en beveiliging van de werf en opslagzones bepalen.

De opvolgingsdocumenten van werfactiviteiten invullenDe gegevens analyseren. De aanvoer van leveringen, materieel en bouwmateriaal controleren.

De activiteiten van het personeel plannen en de werkposten verdelen. De ploegbazen technisch bijstaanNoden aan mobiliteit en vorming bepalen.

De voortgang en conformiteit van de realisaties opvolgen en controleren volgens het uitvoeringsplan. De werf, de planning, de bouwwijze en de voorschriften aan de betrokkenen voorstellen.

Funderingen, een geul, een sluisbedding controleren. Het werk van leveranciers of dienstverleners controleren. Informeren en communiceren over de voortgang en moeilijkheden op een werf.

Samen met een klant een werf opleveren. Specifieke attesten van het personeel controleren. Vanuit de uitvoeringsplannen de technische, materiële en financiële middelen bepalenDe werkmethodes optimaliseren Je komt terecht in een job vol uitdagingen en eigen verantwoordelijkheden, dit in een aangename werksfeer en binnen een dynamisch team.

We bieden je een voltijds contract voor onbepaalde duur aan (38u-week met glijdende uurregeling) en een aantrekkelijk maandloon volgens de weddeschalen van de openbare sector.

Nuttige, relevante werkervaring wordt in rekening gebracht bij de bepaling van de verloning. Bijkomend bieden wij volgende voordelen aan : maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, GSM, woon-werkvergoeding, fietsvergoeding, omniumverzekering en kilometervergoeding bij professioneel gebruik van de eigen wagen.

Je zal beschikken over 35 vrij op te nemen verlofdagen en er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Vereiste kwalificaties

  • Master of bachelor diploma in een bouwkundige richting;Relevante ervaring is vereist, ook in het leiden van vergaderingen;
  • Ervaring met het werken met overheden en kennis van overheidsopdrachten is een troef;Sterke communicatieve vaardigheden;Klantgericht, administratief sterk, uiterst zelfstandig en besluitvaardig;
  • Planmatig, doelgericht en organisatorisch sterk;Stressbestendig (omgaan met deadlines) en flexibel;In het bezit van een wagen en een geldig rijbewijs B;
  • Uitstekende kennis van het Nederlands;Vlot overweg kunnen met de courante softwarepakketten

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier