Administratief medewerker boekhouding - Mechelen - Familiebedrijf
Page Personnel
Mechelen
3 dagen geleden

Job Description

Als administratief medewerker op de boekhouding sta je in voor volgende zaken :

Betalingen klaarzetten

Betalingen nakijken en op regelmatige basis reminders sturen naar de klanten

Facturen klaarmaken voor versturing met de post

Facturen automatisch doorsturen naar de bank

Inkomende facturen nakijken op correctheid

Aanmaak nieuwe klanten en hun krediet checken

Bankrekeningen printen en boeken

Visa uitgaven inboeken

Telefonisch contact met verkoopsteam en klanten

Lijst inklaringen checken met de facturen

Maaltijdcheques bestellen (maandelijks)

Wisselkoers maandelijks aanpassen

Commisie berekenen en statistiek bijhouden

Kortom, een uitgebreider waaier aan verantwoordelijkheden.

The Successful Applicant

Je hebt min 2 jaar werkervaring op een boekhoudkundige dienst

Je hebt een opleiding boekhouding afgerond

Je bent nauwkeurig en kan zelfstandig werken

Goede kennis van het Nederlands en het Engels

Excelkennis is aangewezen

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier